חזרה לעמוד ראשי - רוק מתקדם מדריך עברי

מרתון פינק פלויד אל תוך הלילה

סינמטק תל אביב - יום שישי 3.3.06

חמש שעות של הופעות חיות, סרטים תיעודיים ומוסיקה נדירה

מרתון פינק פלויד שלושה במרץ 2006 סינמטק תל אביב

המפיק משה לביא וסינמטק ת"א עורכים מרתון לתוך הלילה המוקדש ללהקת פינק פלויד. במרתון יוקרנו חומרים שמעולם לא הוקרנו בעבר בישראל. אורכו של האירוע: כחמש שעות, כולל הפסקה. הערב יחולק לשניים: החלק הראשון יוקדש לשנים הראשונות של פינק פלויד (1966-1972). יוקרנו קטעים נדירים בליווי כתוביות המספרות את סיפור הלהקה, בעריכת אסף כרמלי. החומר כולל הופעה במועדון UFO הלונדוני משנות השישים, הופעות מתוך תוכניות טלויזיה אירופאיות והופעות מבלגיה, צרפת, אמסטרדם ועוד.


שעה וחצי מתוך המרתון יוקדשו לסרט התיעודי המשובח "הסיפור של פינק פלויד וסיד בארט".
The Pink Floyd & Syd Barrett Story -- הסרט שהופק בשנת 2001, שודר ברשת בי-בי-סי באנגליה, ומתאר את עלייתו ונפילתו של סיד בארט בעקבות השימוש בסם LSD. אחריו יוקרן הקטע הנדיר שצולם מהקהל מהופעה של פינק פלויד משנת 1972 ב"אמסטרדם רוק סירקוס", הכולל בתוכו את היצירות "אטום הארט מאד'ר", "זהירות עם הגרזן, יוג'ין", "קערית מלאה סודות" (תרגום מצחיק, נכון?).


Behind The Wall - Pink Floyd Documentary חלקו השני של המרתון יוקדש למופע 'החומה' (The Wall) כפי שבוצע על ידי פינק פלויד בשנת 1980 באולם ארלז קורט, לונדון. מדובר בדיוידי נדיר ביותר שעבר שיפוץ רציני של סאונד ותמונה, ובאיכות גבוהה. יוקרן הסרט התיעודי החדש "מאחורי החומה" (Behind The Wall) הכולל ראיונות עם כל חברי פינק פלויד וצוות ההפקה של המופע.


אודות האתר / הספר / עמוד ראשי / חדשות ואירועים / ביקורות אלבומים / להקות ואמנים

Email: uribreitman@gmail.com