רוק מתקדם - מדריך עברי - חזרה לעמוד ראשי
חדשות רוק מתקדם, אירועים, הופעות - ישראל או בעולם

2014

סינמטק חיפה - לוגו 26 דצמבר (שישי, 22:00):   רוקולנוע פינק פלויד: סינמטק חיפה מקדיש שעתיים לאלבומה החדש של הלהקה, הראשון מאז 20 שנה, וההיסטוריה המרתקת של רוג'ר ווטרס, דיויד גילמור, ריק רייט, ניק מייסון וסיד בארט. כולל קטעים נדירים שלא הוקרנו עד כה, חידונים ופרסים. מומלץ להזמין כרטיסים מראש בקופת הסינמטק: 04-8104302, 04-8104299.



להפיל את החומה - ספר על פינק פלויד 16 נובמבר (שלישי):   יצא לאור הספר 'פינק פלויד - להפיל את החומה' בהוצאת רסלינג. זוהי לא ביוגרפיה כרונולוגית מהסוג שכבר פורסם באנגלית, אלא מוצר אקדמי ברובו, הפונה לקהל משכיל יותר. הספר, בעריכת ד''ר ארי קטורזה, הוא אסופת מאמרים על להקת הרוק הבריטית הגדולה. בין הנושאים: סיד בארט והפסיכדליה, האסתטיקה הפולטית של רוג'ר ווטרס, הקשר של פינק פלויד לרוק המתקדם, ניתוח סמיוטי של עטיפות האלבומים, אלבומי הסולו ועוד. 258 עמודים. רשימת הכותבים: מחיר קטלוגי: 69 שקלים.






קצת אחרת 13 נובמבר (חמישי):   'קצת אחרי' - ערב מחווה לאלבום 'קצת אחרת' של שלמה גרוניך, שלמה יידוב ושם טוב לוי. לרגל 40 שנה להקלטת האלבום הפרוגרסיבי הקלאסי, מופע חד-פעמי באוזןבר (קינג ג'ורג' 48, ת''א). בין המשתתפים: חמי רודנר, רן דנקר, עידן אלתרמן, הדס סבירסקי, הוד מושונוב, ישראל אהרוני ועוד. הרכב האירוע: נדב הולנדר - הפקה, ניהול אמנותי; אלון לוטרינגר - בס, שירה; אלון עדר - פסנתר, שירה; אמיר ברסלר - תופים; סלעית להב - חליל צד. דף האירוע 'קצת אחרי' באתר אוזנבר.



אנדלס ריבר 10 נובמבר (שני):   פינק פלויד מוציאה אלבום חדש, אחרי שתיקה של 20 שנה. ריצ'רד רייט אמנם נפטר, אבל נותרו מספיק חומרים של הקלידן המנוח מתקופת ההקלטות של האלבום 'דיוויז'ן בל' מ-1994 בשביל שדיויד גילמור וניק מייסון יוכלו להוסיף את התרומה שלהם.
האלבום היה אמור להיות אינסטרומנטלי, אבל גילמור הזמין לאולפנו כמה זמרות, והוסיף את קולו למספר קטעים. רוג'ר ווטרס לא משתתף באלבום זה, כמובן.
שמו של האלבום, 'דה אנדלס ריבר' (The Endless River), לקוח מאחת השורות האחרונות באלבום הקודם, ואולי רומז לתפוקה האינסופית של חברי ההרכב, שלפחות שניים מהם (גילמור+ווטרס) עומדים להוציא אלבום סולו נוסף ב-2015.



1 נובמבר (מוצ''ש, 22:00):   להקת הדבשות, הרכב מחווה ישראלי ללהקת קאמל, בהופעה אחרונה ל-2014. יבוצעו חומרים חדשים (הסט-ליסט עודכן). ההופעה תתקיים בתל אביב - מועדון בארבי, רח' קיבוץ גלויות 52. מחיר כרטיס: 53 ש' במכירה מוקדמת, 60 ש' בקופות. פתיחת דלתות: 20:30.



30 ספטמבר (שלישי):   Breaking the Fourth Wall להקת דרים ת'יאטר (Dream Theater) מוציאה הופעה חיה שצולמה בבית האופרה של בוסטון, בהשתתפות תזמורת ומקהלת ברקלי (המקום בו למדו שניים מחברי הלהקה, ובו לימד מייק מנג'יני במשך 10 שנים). שם המארז: 'לשבור את הקיר הרביעי' (Breaking the Fourth Wall).
להקת הפרוג-מטאל האמריקנית תסיים את סיבוב ההופעות הבינלאומי הנוכחי שלה ב-30 באוקטובר 2014. הסיבוב החל ב-15/1 והלהקה הספיקה לבקר כבר בפורטוגל, ספרד, איטליה, אוסטריה, גרמניה, שוייץ, צ'כיה, צרפת, קרואטיה, סלובניה, פולין, בלגיה, אנגליה, הולנד, דנמרק, נורבגיה, שבדיה, פינלנד, רוסיה, ליטא, קנדה, ארה''ב, מקסיקו. בהמשך תגיע לצ'ילה, ארגנטינה, ברזיל, יפן, דרום קוריאה ואוסטרליה.



גלן קורניק 28 אוגוסט (חמישי):   נפטר גלן קורניק (Glenn Cornick), הבסיסט הראשון של להקת ג'טרו טאל. נולד ב-1947, נפטר בגיל 67. קורניק עזב את ג'טרו טאל ב-1970, לאחר הקלטת האלבום 'בנפיט'.
נפטר ממחלה באותו יום גם סטוארט גורדון (Stuart Gordon), הכנר שליווה את פיטר האמיל במשך עשרות שנים. גורדון גם הופיע כאן בישראל עם האמיל.



10 אוגוסט (ראשון, 21:30):   להקת דיסטורטד הרמוני, הרכב פרוג-מטאל ישראלי, משיקה במועדון בארבי תל-אביב את אלבומה השני, צ'יין ריאקשן (Chain Reaction). הנה דף האירוע בפייסבוק. כרטיס במכירה מוקדמת: 50 ש'. בקופה: 60 ש'.



6 אוגוסט (רביעי, 21:00):   להקת הפרוגרסיב הישראלית 'אנקדוטה' (Anakdota) במופע במועדון 'האזור', ברח' הרכב 13, תל אביב. חברי הלהקה: רע לבנת - שירה; איילה פוספלד - שירה; ארז אבירם - פסנתר, סינתיסייזר וקולות; גיא ברנפלד - בס; יוגב גבאי - תופים. במופע 9 שירים באורך כ-50 דק'. דף האירוע בפייסבוק.



5 אוגוסט (שלישי, 21:30):   להקת קנזאס בישראל קנזאס בישראל: ההופעה בוטלה על ידי הלהקה בגלל החשש הבטחוני (צוק איתן), ב-29 ביולי, כשבוע לפני ההופעה. ההפקה ניסתה לשכנע את הנהלת קנזס שלא לבטל עד הרגע האחרון. הכסף יוחזר על ידי 'לאן' לכל הרוכשים . למרות המלחמה, להקת הפרוגרסיב האמריקנית הבטיחה להגיע להופעה ראשונה בישראל, בהיכל התרבות בתל אביב. ההופעה בישראל היתה אמורה להיות חלק מסיבוב הופעות עולמי ארוך, לכבוד 40 שנה להיווסדה, שבמסגרתו היא מופיעה גם באירופה. מחירים לאירוע שבוטל: 280-450 ש'.



25 יולי (שישי):   מרתון פינק פלויד בסינמטק תל אביב. חמש שעות של סרטים תיעודיים וחומרים נדירים. פרטים נוספים באתר הסינמטק.



16 יולי (רביעי):   להקת סנהדרין מופיעה לראשונה מזה זמן רב, בערב שיכלול שתי להקות נוספות: סקוור טו צ'ק (Square To Check), סטרואיד פאפטס (Steroid Puppets). המקום: מועדון 'האזור', רחוב הרכב 13, תל אביב. פרטים נוספים בדף האירוע בפייסבוק.



9 יולי (רביעי):   להקת דיסטורטד הרמוני, הרכב פרוג-מטאל ישראלי, מוציאה את אלבומה השני, צ'יין ריאקשן (Chain Reaction). אלבומה הראשון מ-2012, אוטופיה, זכה לשבחים ברחבי העולם. קראו גם ראיון עם יואב אפרון, מנהיג הלהקה.



Yes - Heaven and Earth 8 יולי (שלישי):   להקת יס (Yes) מוציאה אלבום אולפן חדש, 'הוון אנד ארת'' (Heaven & Earth). זהו אלבום האולפן הראשון של יס מאז 2011, וגם האלבום הראשון עם הסולן החדש ג'ון דייויסון. הוא יכלול 8 קטעים, ומפיק אותו רוי תומס בייקר, שהתפרסם בזכות עבודתו המוצלחת עם להקת קווין (Queen). עיצוב העטיפה, כרגיל, שייך לרוג'ר דין.
לאחר הוצאת האלבום, הוא ספג ביקורות שליליות ביותר בעיתונות המוסיקה. בקהילת הרוק המתקדם 'פרוג ארכייבז' הוא קיבל את הציון המשוקלל 2.5 מתוך 5. לפי התגובות, האלבום מיועד רק למעריצים הכבדים ביותר של הלהקה, ורבים מגדירים אותו כמשעמם, חסר השראה ונטול שירים טובים.



להקת ג'נסיס במפגש מיוחד ב-2014 16 יוני (שני):   בי-בי-סי מודיעה כי להקת ג'נסיס מתאחדת לסרט תיעודי של תחנת השידור הבריטית, ששודר ביום שבת, 4 באוקטובר 2014. במפגש שצולם במרס 2014, אפשר לראות אותם ביחד, לראשונה מזה 10 שנים לפחות. הסרט צולם והופק באורך מלא, שייצא גם בגרסת דיוידי ובלו-ריי, עם 30 דקות של חומרי בונוס. ומעריצי ג'נסיס בכל העולם כבר מתחילים לפנטז על איחוד נוסף עם גבריאל, לראשונה מאז 1982. זה כנראה לא יקרה, קצת בגלל הבעיות הרפואיות של קולינס, ובעיקר בגלל שפיטר גבריאל כבר לא מעוניין להביט אחורה. "היתה לנו תקופה מעולה ביחד", אמר גבריאל בעבר על סירובו לפרויקט האיחוד הקלאסי, "והם הצליחו הרבה יותר אחרי שעזבתי, אז אני לא חושב שלמישהו יש סיבה להתלונן".



26 יוני (חמישי, 22:00):   ערב מחווה לפינק פלויד: להקת אקוז (Echoes) מבצעת שירים מכל התקופות, ובמיוחד מהשנים הגדולות של הפלויד בשנות ה-70. הפקה של 10 נגנים עם 3 זמרות ליווי + סקסופוניסט. מועדון רדינג 3, נמל תל אביב. כרטיסים: 119 ש', מקומות ישיבה מסומנים.



18 מאי (ראשון):   טנג'רין דרים לא תגיע לישראל בוטלה הופעת טנג'רין דרים בישראל: הרכב הפרוגרסיב האלקטרוני הגרמני היה אמור להגיע להיכל התרבות בתל אביב, להופעה ראשונה ואחרונה. המופע בוטל בגלל מכירת כרטיסים נמוכה מן הצפוי. להקת Tangerine Dream היא מבין חלוצות המוסיקה האלקטרונית המתקדמת באירופה, וסיבוב ההופעות 'פדרה' שייפתח במאי 2014 הוא גם סיבוב הפרידה שלה. מפיק בישראל: משה יוסף. הודעת ביטול רשמית נמסרה לקוני הכרטיסים ב-8 במאי, כ-10 ימים לפני המופע.



12 מאי (שני):   שלוש להקות רוק מתקדם בערב אחד, במועדון לבונטין 7 בתל אביב. הלהקות: גוסט פלאואר (Ghost Flower) המשלבת פוסט-רוק, פרוג ומטאל עם אלקטרוניקה; זה (Zeh) המשלבת פרוג עם פיוז'ן ופסיכדליה; הנגרייה - פרוג, פ'אנק, פסיכדליה וים-תיכוני. האירוע יתחיל בשעה 22:00. כרטיסים: 35 ש' בלבד. דף האירוע בפייסבוק.



8 מאי (חמישי):   הרזידנטס (The Residents) בהופעה - מועדון בארבי, נמל תל אביב. הלהקה האוונגארדית חוגגת 40 שנות פעילות במופע 'שאדולנד', החלק האחרון בטרילוגיה שבודקת את החיים במסלול הפוך. פרטים נוספים באתר הלהקה.



7 מאי (רביעי):   ערב מחווה לאלוהי הפרוג - שלוש להקות במופע אחד: להקת אקוז (Echoes) מכסים את פינק פלויד; הדבשות מכסים את להקת קאמל (Camel); להקת באבל באת' (Bubble Bath) במופע קלאסיקות פרוג כולל קינג קרימזון. המקום: מועדון רדינג 3. מחיר כרטיס: 120 ש'. הפקה: פרוגסטייג'. קבלו את פוסטר המופע להורדה. האירוע נדחה מה-26/4 ל-7/5 בגלל התמשכות השיפוצים במועדון 'רדינג'.



קרל פאלמר - לוגו הלהקה וסיבוב ההופעות 3 מאי (מוצ''ש):   להקת קרל פאלמר (Carl Palmer Band) מגיעה להופעה ראשונה בישראל - מועדון רדינג 3, נמל תל אביב. פאלמר הוא המתופף האגדי של שלישיית אמרסון לייק ופאלמר (ELP), אחת מלהקות הפרוגרסיב החשובות בהיסטוריה. המופע נקרא 'אי-אל-פי לגאסי' ובמסגרתו מבצעים פאלמר ולהקתו -- טריו של גיטרה, בס ותופים -- את הלהיטים הגדולים של אי-אל-פי ויצירות קלאסיות מפורסמות בעיבודים אינסטרומנטליים (ללא שירה). כרטיסים: אתר איוונטים (Eventim) או באתר מועדון רדינג 3. הפקה: מטאלשופ. יחסי ציבור: ישי שוורץ (רייבן מטאל).



בוב הוסקינס - לוגו הלהקה וסיבוב ההופעות 30 אפריל (רביעי):   נפטר השחקן הבריטי בוב הוסקינס (Bob Hoskins), שהשתתף בין השאר בסרט "החומה" של פינק פלויד, בתור מנהל הלהקה. זכורה במיוחד הסצינה מהשיר 'קומפורטבלי נאמב', בה הוסקינס מנסה להעיר לחיים את בוב גלדוף (כוכב הרוק המסומם) בעזרת הזרקת סם מעורר כלשהו - שילוב בין סיפור אמיתי שקרה לרוג'ר ווטרס לפני הופעה בפילדלפיה ב-1977 (קיבל זריקה לשיחרור שריר משותק), עם הפרעות הסמים של סיד בארט ז"ל.
הוסקינס, יליד אנגליה 1942, נפטר בלונדון בגיל 71 כתוצאה מדלקת ריאות, לאחר מאבק במחלת פרקינסון בה חלה ב-2011.



25 אפריל :   קית' אמרסון פורש - הקלידן האגדי של שלישיית אמרסון לייק ופאלמר (ELP) הכריז בראיון על פרישתו מהופעות בשנה הקרובה, בהגיעו לגיל שבעים. אמרסון לא אמר אם ימשיך לכתוב מוסיקה, אך מצבה העגום של ידו הימנית אינה מאפשר לו לנגן בצורה וירטואוזית בהופעות חיות.



פסטיבל קרוז טו דה אדג' - לוגו / סמל 7-12 אפריל (שני-שבת):   פסטיבל קרוז טו דה אדג' יוצא לדרך - בין הלהקות המפליגות על ספינה מיוחדת, מן העיר מיאמי דרך הונדוראס ועד קוזומל: יס, מריליון, סטיב האקט, יו-קיי, טנג'רין דרים, קווינסרייך, רנסאנס, פי-אף-אם, פטריק מוראז, סאגה ועוד. פרטים על ניהול האירוע באתר הפסטיבל האמריקני (Cruise to the Edge).
יש לנו גם דיווח עברי מלא על פסטיבל CTTE מאת ליאור סבירם, כולל תמונות מההופעות.
הפסטיבל הבא יתקיים בין 15-19 נובמבר 2015. הספינה תצא מ'קי ווסט' בפלורידה ותשוט אל איי הבהאמה.



ואנגליס 29 מרץ (שבת):   ואנגליס - מזל טוב, אתה בן 70. הקלידן היווני המפורסם, שנולד בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, ברח עם משפחתו ממצרים ליוון בעקבות משבר סואץ. ביחד עם דמיס רוסוס, הקים את להקת אפרודייטיס צ'יילד ב-1967. ואנגליס פיתח לעצמו קריירה פרוגרסיבית מוצלחת, עד ששינה כיוון למוסיקה האלקטרונית והפסקולים, שם התפרסם ברחבי העולם עם 'מרכבות האש' ו'בלייד ראנר', ומאז חי לו בעושר ובאושר. הוא גם שיתף פעולה עם סולן יס, ג'ון אנדרסון. שמו המלא, אגב, הוא אוונגלוס אודיסיאס פאפאת'אנסיו. ואנגליס לא הופיע עד היום בישראל.



סטיב ואי בתל אביב 26 מרץ (רביעי, 21:00):   סטיב ואי (Steve Vai) בישראל - הופעה אחת עם להקה מלאה בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי כרטיסים: 249-649, לפי המיקום בהיכל. סטיב ואי הוא אחד הגיטריסטים המפורסמים ביותר בעולם. הקריירה הוירטואוזית שלו החלה עם פרנק זאפה בשנות ה-70, דרך הלהקה של דיויד לי רות' (ואן-היילן), ווייטסנייק, ומשם לקריירת סולו מפוארת שעליה זכה גם ב-3 פרסי גראמי. ואי, יליד 1960, הוא כיום בן 53. כדאי לקרוא את הביקורת על אחד הפרויקטים שלו מהשנים 2004-2005.



24 מרץ (שני):   להקת 'אנימלז אז לידרז' (Animals as Leaders) מוציאה את אלבומה השלישי, דה ג'וי אוף מושן (The Joy of Motion).



להקת קרווד אייר - האלבום נורת' סטאר 17 מרץ (שני):   להקת 'קרווד אייר' (Curved Air) מפתיעה עם הקאמבק המפתיע של הפרוג הבריטי: ההרכב חוזר ב-2014 עם אלבום אולפן חדש, הראשון מאז שנת 1976. סוניה קריסטינה ועמיתיה הקליטו לאלבום "נורת' סטאר" (North Star) ארבעה-עשר קטעים, מתוכם 7 חדשים לגמרי, והשאר הקלטות מחודשות ליצירות מהעבר וכמה קאברים. האלבום יוצא לאור באנגליה בעיצומו של סיבוב הופעות בריטי שחלקו יעלה במשותף עם להקת הסטרובז. הכנר דריל וויי והקלידן פרנסיס מונקמן לא יצטרפו הפעם, למרות שהקימו את קרווד אייר ב-1970.



קרימזון פרוג'קט 5 מרץ  (רביעי):   קינג קרימזון בישראל? לא לגמרי, אבל ממש קרוב: להקת קרימזון פרוג'קט בישראל (The Crimson ProjeKCt) בהופעה ראשונה אי-פעם, היכל התרבות תל אביב; בדיוק כמו קינג קרימזון האמיתית, רק בלי רוברט פריפ ברקע. אדריאן בלו (גיטרה, שירה), טוני לוין (בס, צ'פמן סטיק), פאט מסטלוטו (תופים, כלי הקשה), מרכוס רויטר (גיטרה), ג'ולי סליק (עוד בס), טוביאס ראלף (עוד תופים). תל אביב פותחת את סיבוב ההופעות האירופאי של ההרכב. הטריו הכפול יבצע בעיקר חומרים מאוחרים של קינג קרימזון (שנות ה-80 וה-90), ואולי גם חומרי סולו אדריאן בלו, ההרכב סטיק מן (Stick Men) של טוני לוין, ועוד. כרטיסים יימכרו ב'הדרן' החל מאמצע אוקטובר. אמרגנים: הדרן הפקות. תודה למביא הבשורה, אייל הכהן. ההודעה פורסמה בדף הפייסבוק של הלהקה.



סינמטק חיפה - לוגו 28 פברואר (שישי, 22:00):   ערב רוקולנוע פרוגרסיבי בסינמטק חיפה. עורכים ומנחים: אורי ברייטמן, יורם מארק-רייך. קטעי וידאו חדשים לגמרי וחומר תיעודי של רוק מתקדם שלא הוקרן בעבר בישראל, כולל רקע, פרשנות, חידון ופרסים. מומלץ להזמין כרטיסים מראש בקופת הסינמטק: 04-8104302, 04-8104299.



22-23 פברואר (מוצ''ש+ראשון, 21:00):   דיפ פרפל בישראל - שתי הופעות - היכל נוקיה, תל אביב. מחירי כרטיסים: 1000-200 ש', תלוי במיקום. להקת דיפ פרפל (Deep Purple) היתה מחלוצות הרוק המתקדם, בעיקר בשנים 1968-1971, ואחר כך שינתה כיוון ל'הבי מטאל', דרכו התפרסמה. ההופעה השנייה (ביום ראשון, 23/2) התווספה עקב הביקוש.



פרנצ'סקו די ג'יאקומו 21 פברואר (שישי):   נהרג סולן להקת "באנקו", פרנצ'סקו די ג'יאקומו, אחת הדמויות המפורסמות ביותר בפרוג האיטלקי. הוא מת בתאונת דרכים בגיל 66 ליד רומא.
ג'יאקומו, שמוגדר באיטליה כ"פאבארוטי של הרוק", היה הדמות המרכזית בלהקת הרוק המתקדם הגדולה "באנקו דל מוטו סוקורסו" (Banco del Mutuo Soccorso). הוא הקליט איתה לפחות 26 אלבומים.
דמותו השמנה והמזוקנת של ג'יאקומו מוכרת היטב לכל חובב רוק מתקדם איטלקי. 'באנקו' נחשבת לאחת משלוש להקות הפרוג החשובות ביותר באיטליה, ביחד עם פי-אף-אם (PFM) ו-לה אורמה (Le Orme).
גי'אקומו אף הופיע בשלושה מסרטיו של פליני, הבמאי האיטלקי הגדול. מותו של ג'יאקומו הוא מהלומה איומה ללהקה, שאמנם הוציאה את אלבום האולפן האחרון שלה ב-1994, אך המשיכה להופיע, והאלבום החי האחרון שלה יצא ב-2012.



פרוגרסיב ניישן אט סי 18-22 פברואר (שלישי-שבת):   פסטיבל 'פרוגרסיב ניישן אט סי' (Progressive Nation at Sea), אירוע פרוג ענקי נוסף על יאכטה מוסיקלית: טרנסאטלנטיק, רביעיית פורטנוי שיהאן מקאלפיין שריניאן, ג'ון אנדרסון (תחליף יס), אדריאן בלו פאואר טריו (מנגנים קינג קרימזון), דבין טאונסנד פרוג'קט, קינג'ס אקס, ספוק'ס בירד, פלאואר קינגז, פיין אוף סלביישן, ריברסייד, אנימלז אז לידרז דה סייפטי פייר, טוני הארנל & ביגפוט, ביגאלף, בירדפיש, דיר האנטר, הייקן, ג'ולי, נקסט טו נאן ועוד. ניהול מוסיקלי: מייק פורטנוי. קראתם את הסקירה המלאה שלנו בעברית?



3 פברואר (שני, 21:00):   להקת הדבשות, הרכב מחווה ישראלי ללהקת קאמל, בהופעה ראשונה ב-2014. ההופעה תתקיים בתל אביב - מועדון בארבי, רח' קיבוץ גלויות 52.



ריק ווייקמן בישראל 20 ינואר (שני, 20:00):   ריק ווייקמן בישראל: קלידן להקת יס לשעבר (Rick Wakeman) הגיע להופעה אקוסטית אחת סולו, במועדון רדינג 3. כרטיסים: 259 ש' בדף פרוגסטייג'. ווייקמן ביצע קטעי סולו וקטעים של יס על פסנתר כנף. זהו לא ביקורו הראשון של ווייקמן בישראל: ב-1988 הוא הופיע בקיסריה עם ביצוע של אורטוריה נוצרית שכתב על חייו של ישו, בהשתתפות התזמורת הסימפונית הישראלית וקריין בשם רוברט פאואל. ווייקמן, כיום בן 64, הוא חבר 'יס' השני שמגיע לישראל להופעת סולו, אחרי ביקורו של ג'ון אנדרסון בישראל ב-2005.



1 ינואר (רביעי):   סיכום שנת 2013 ברוק המתקדם - רשימה מסודרת של האלבומים החשובים, המשפיעים והמעניינים בשנה החולפת.




יש לכם משהו חשוב לספר?
הופעה? ידיעה מעניינת? משוב? הצעה?
הודעה לעתונות? קומוניקט? פרסום חדש?
שלחו דוא"ל עכשיו
שלחו הודעה בפייסבוק של עורך האתר
ואם זה דחוף, התקשרו אליו ישירות (אורי ברייטמן): 0522-470-282

שלחו דואר אלקטרוני - חדשות רוק מתקדם או כל הודעה לעתונות רלוונטית





אודות האתר / הספר / עמוד ראשי / חדשות ואירועים / ביקורות אלבומים / להקות ואמנים

Email: uribreitman@gmail.com